sâmbătă, 9 martie 2013

Night routine


Oricat de obosita as fi, nu sar nicioadata peste baie si rutina pentru fata. Intotdeauna ma demachiez seara, dar nu neaparat cu demachiant sau cu servetele demachiante. Imi place sa folosesc gel de curatire pentru fata. De-a lungul timpului am folosit de toate incepand din liceu cu Avon, Garnier, L'Oreal, apoi Clinique( iubesc produsele Clinique sunt ff bune), ultimul Dior pe care l-am gasit la reducere si care nu curata tot machiajul. Acum folosesc de la Clerasil, imi place cum curata, cum lasa porii dar am observat ca imi cam usuca fata (am ten uscat) asa ca trebuie sa fiu atenta cu crema.

Asa ca seara, dupa curatirea fetei folosesc un ser de noapte reparator de la Kiehl's si crema de noapte de ochi din aceeasi gama. Ce sunt serurile? Ei bine serurile sunt produse mult mai concentrate decat cremele, contin vitamine si uleiuri esentiale care ajuta la refacerea celulara. Exista si seruri pentru zi dar mie nu imi place sa folosesc ziua pentru ca sunt usor uleioase iar hidratarea- care este atat de importanta peste zi, sub machiaj- nu este principalul lor atuu.
Serl de la Kiehl's miroase de vis, are un aplicator sub forma de pipeta (ca mai toate serurile de altfel) care mie imi place foarte mult, imi da senzatia de mic experiment chimic pentru tenul meu.
Inainte de culcare folosesc crema de maini si balsam de buze care sunt mereu la mine pe noptiera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu