sâmbătă, 2 martie 2013

Pensulele de machiaj



Cand am descoperit pensulele de machiaj a fost ca si cum as fi descoperit America. Pana atunci de fiecare data cand ma machiam cu clasicul aplicator cu buretel era de fiecare data 100% frustrare pentru ca pur si simplu nu poti crea umbre, degradee-uri decat cu pensule. Am aflat de ele in 2009 de pe bloguri, evident si dupa destul timp de framantare le-am comandat din America, un set complet inclusiv cu geanta cu aproximativ 90$. Este cea mai buna investitie pe care eu am facu-o vreodata in materie de makeup. Pe site-ul Sigma Beauty se gasesc toate produsele si livreaza inclusiv international.Brandul a fost la inceput nu foarte cunoscut, a fost in schimb extraordinar de bine promovat prin bloguri si Youtube incat a ajuns cunoscut in intraga lume.
Setul meu este complet, cuprinde 4 pensule de fata( pentru fond de ten, pudra, blush) ,  6 pensule de ochi si geanta. Calitatea este extraordinara, toata lumea zice ca sunt identice cu pensulele MAC care sunt de doua ori mai scumpe. Le am de aproape 4 ani si sunt inca in stare foarte buna. Le curat cu o solutie speciala de pensule de la MAC si o data pe luna le spal cu sampon. Love it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu