vineri, 1 martie 2013

Twice baked potatoes


Reteta asta e super mai ales cand ai chef de o cina usoara, fara carne sau cand sunt multe persoane.
Super practic de mancat chiar si cu mana.
Ok, ai nevoie de:
-Cartofi evident si nu foarte mici
-smantana si lapte
-branza de oaie rasa pe razatoarea mare
-ardei rosu taiat cubulete fff mici
-ceapa verde ( mi se pare esentiala)
-piper
-mozarella rasa.

Cartofii se spala si se coc in coaja 30-40 de minute pana intra furculita in ei, se scot ( eu ii pun pe o folie de aluminiu) si se taie pe jumatate. Intr-un bol mare , cu o lingura se aduna miezul de la fiecare jumatate de cartof si cu o furculita se zdrobesc, dar nu excesiv( nu trebuie sa arate ca un piuree) se adauga o cutie de 200g de smantana (se poate inlocui si cu iaurt in caz de dieta) si lapte cat sa nu fie amestecul uscat    ( cartofii, fiind inca f calzi absorb f repede lichidul) , branza rasa cat vrei, ceapa verde, ardeiul gras,  piper dupa gust ( sare eu nu am pus pt ca branza era destul de sarata). Se amesteca tot si se umplu jumatatile de cartofi. Se aseaza intr-o tava si deasupra eu am presarat mozarella rasa. Se lasa la cuptor la 180° pana se rumenesc. E foarte, foarte bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu